Två veckor kvar

Imorse när solen sken och jag skulle till jobbet så var det lätt som en plätt. Vaknade vid kvart i 6 och gick upp halv 7 för att göra lite enskild planering. Ingen större ångest, men visst ska det bli skönt med semester snart.

Efter jobbet åkte jag direkt till Sya, Jonas kom också dit och vi blev bjudna på kvällsmat. Grillat, färskpotatis, bearnaisesås, sallad och jordgubbar med glass. Finfin måndagskväll. Nu har jag varit hemma runt en halvtimme och förståss tittat på sommartorpet. Inge vidare hit i år då inte Ernst är med, men det är mysigt ändå. Jag älskar att se hur det går från nergången till supersnyggt!

Just nu väntar jag på att Jonas ska komma hem, vi åkte ju i två bilar och han skulle stanna en lite stund. Får se när han behagar dyka upp

.

Pioner från Fiesta på vårt köksbord.
Just nu är de utbytta mot rosa från Sya men dessa har jag inga bilder på ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback