Tröttare än tröttast

Jösses vad jag är trött, jag nästan somnar så fort jag sluter ögonen. Trodde att jag skulle vakna till mulet och regnigt men tji fick jag. Härligt med sol idag igen.... tur att jag jobbar till 17 så att jag riktigt kan njuta av det!
Jag har funderat lite på det här att vara trött. Jag var vaken tidigt imorse och funderade på att gå upp, kollade klockan som bara visade 05.20 och tyckte det var lite väl tidigt. La mig tillrätta o skulle vila lite till klockan var lite bättre o nästa gång jag har något minne så var klockan 06.30 o klockan ringde. Då är man ju förståss jättetrött och kan knappt slå upp ögonen, varför är det så?? Det vore bättre om jag gått upp klockan 05.20, då hade jag nog varit piggare!


Nu är det dags att hoppa in i duschen, hitta kläder, äta frukost, ta på sig och åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback