trött

Igår var jag jättetrött, vid 8-tiden gick jag upp och la mig och jag tror att jag somnade efter 5 minuter. Idag är jag ledig och vaknade för kanske 20 minuter sedan. Alltså har jag sovit runt 11 timmar inatt. Det behövdes nog. Känns som om jag varit trött hela förra veckan och denna vecka. Varenda morgon och ända fram till lunch har varit en riktig pina.

Ja idag är jag ju iaf ledig och utsövd och snart så ska jag ut på promenad med min granne, sen ska jag städa tvättstugan. Har tyckt att det sett så dant ut där nere men tänkt att det inte var så länge sen jag städade, det har inte känt så. I början av veckan kom jag dock på att det var inför förra semestern som jag städade den noggrant.....kanske bara sisådär ett år sen eller så. Det är ju inte så länge

(Ett ps för de som inte vet nåt om vår tvättstuga, den ligger i källaren och är ett rum av betong. Inget vackert och inget man går ner till om man inte måste)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback