Söndagsångest here we come

Varför är det samma visa varje söndag? Man tar sig inget för, ångesten gnager i magen och tiden svischar förbi. Kvittar om jag stortrivs på mitt jobb, söndagsångesten är ständigt återkommande. När jag blir stor ska jag inte ha söndagsångest, då ska mitt liv vara utformat på ett helt annat sätt. Jonas ska ju nämligen bli duktig och rik. Inom vad har jag inte kommit på ännu, musik skulle ju kunna vara nåt. Får helt enkelt fundera ett tag så kanske det kommer naturligt...


Idag har vi iaf gjort lite nytta, vi började tidigt redan vid halv tio. Då åkte vi till Hejla motormarknad och promenarade runt. Jonas köpte LP-skivor för en hundring och jag köpte en tallrik för 20 spänn. Efter det fortsatte vi till Loppis Salem en bit innan tjurtorp och där köpte jag lite fler tallrikar och några fina skålar. Håller på att försöka samla porlsin till vår fest, vi får se hur bra jag lyckas. Bilder dyker upp så fort jag fotat, porslinet jag hittade idag var supervackert!


Efter det åkte vi hem, lagade lunch och murade lite och nu ligger jag i sängen o kollar bloggar och TV. Imorgon är det måndag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonas är väl redan duktig? Tycker alltid han är i farten. Ps. Borde inte du sova? klockan är ju över åtta...

2008-06-22 @ 21:05:19
Postat av: Jag

Ja Jonas är redan duktigare än duktigast. Men tyvärr inte så pass duktig att jag kan bli hemmafru på heltid....inte på deltid heller för den delen!

2008-06-22 @ 22:06:27
Postat av: Jag

Ps. Sommartid, fortfarande vaken vettu!

2008-06-22 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback