Lördagskväll i Gränna

Ett nytt försök!


Igår var vi hemma hela dagen. Jonas fixade med vår nya bod (bilder kommer en annan dag) och jag fixade i trädgården. Rensade ogräs, vattnade o planterade o lite sånt. Jonas föräldrar var även här på fika med jordgubbar och glass o vi pratade garage o sånt, snabbvisit förståss. Mycket på gång just nu.

Efter att varit hemma hela dagen hade jag massor myror i brallan o behövde komma ut lite...det är ju tyvärr ofta så. Eftersom att vi inte har några vänner (näää just det...INGA!!) så åkte vi själva iväg till gränna för årets premiärpizza. Min favoritpizza fanns inte kvar och hela själva pizzagrejjen var precis som senast lite av en besvikelse. Vi åt iaf upp vår pizza, satt o pratade o kollade på folk och tog en tur runt lagunen. Gränna är så vackert att jag skulle vilja bo där, tyvärr skulle det nog förlora lite av sin charm då. Men fint var det iaf o vattnet var inte farligt kallt, varken i lagunen eller i riktiga Vättern. Tyvärr hade jag bara fått med mig underdelen av mina badkläder så det blev inget badande, till Jonas stora besvikelse.


Efter att vi följt vår vanliga rutin och gjort allt det där man ska göra i gränna så avslutade vi storstilat med varsin glass. Jag körde på en bägare med 3 kulor, blandat is the shit!! Lakrits i botten, strawberrycheeskake ovanpå det och till sist vanillia & chocolate chip cookie. Man kan säga att den var det som gjorde det värt det...if you know what I mean!!







 F**n jag gjorde det igen, förhandsgranskning...denna gång var jag dock så smart att jag kopierade all text innan jag tryckte tillbaka o det var tur för allt var borta denna gång med. Lustig funktion!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ring nästa gång du har myror i brallan.. Jag vill också åka till Gränna, eller fika i trädgården eller vad som. Jag har inte så mycket för mig när jag är ledig serru.

2008-06-22 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback