Till Cici

Kom på att jag fotograferat mammas o pappas gigantiska fläderbuske när den var som vackrast just för att kunna lägga upp o skriva om här. Nu fick jag ju en anledning att göra det såhär långt i efterhand också....en sådan tur. 
Den ser ju helt makalös ut men tyvärr var det mycket löss på den i år. Jag plockade ca. två satser till saft och gav till Jenny, själv har jag kvar i frysen sen förra året, ska snart ta tag i det... Jag tror inte att det blev mycket mer plockat så den är inte vidare eftertraktad, pappa tycker inte om flädersaft förståss. Men nu vet du var det finns. Ta med egen stege för de vackraste blommorna som sitter högst up i busken...haha (skämt). Nästa år!





Kommentarer
Postat av: Cici

PERFEKT! Nu vet jag var jag ska plocka nästa år!

2008-07-11 @ 09:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback