Nya datorn är här

Nu är den här, den nya snygga datorn. Tydligen är det en mac, hade jag ingen  aning om. Vi använde bara mac i gymnasiet  o vad jag minns så är det ju lite skillnader. En märkte jag just nu när man för att göra ett snabela var tvungen att hålla ner knappen ijämter den vanliga. Det kunde ju tagit år att lista ut!

Jaa nu är det så att jag inte hittat hålet att stoppa i kamerasladden i ännu så tyvärr får bilder vänta lite. Jonas sover ännu o jag vill inte väcka honom riktigt än. Men det kommer det kommer.

Idag funderar jag på att åka till Sya auktion, såg ett bord på deras hemsida som är precis ett sådant som jag vill ha till vårt kök. Det fans två tillomed. Ifall det ena blir för dyrt menar jag...haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åkte förbi auktionen igår, skit va bilar!

kan du släpa med mig nästa gång? behöver osså nytt kökbord o stolar...kram

2008-07-09 @ 08:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback