1 vecka

Jag ursäktar den dåliga uppdateringen, det har varit en kort men hektisk vecka fullproppad med saker. SZista veckan innan semestern och mycket att fixa med både på jobbet och hemma. För att börja från början.

Måndag: Jag jobbade sent och for sedan till Alexandra för lite planering av the big party. Var hemma runt halv 8 och fixade lite i trädgården och tittade på Ernst. I love Ernst!


Tisdag: Jag jobbade sent igen och sedan åkte jag till mamma o pappa o jobbade. Efter det åkte jag tillbaka till mantorp och övernattade i vår gammla lägenhet där jag varit kattvakt hela veckan. O believe it or not....nästan 6 timmars oavbruten sömn.


Onsdag: Jag jobbade tidigt, åkte en sväng till Murre (katten), till Sya, tillbaka till Murre och sedan hem. Hemma kom Jenny förbi o vi pratade o gick till Bokvägen o kollade in den vackra trädgården. Kom hem och pratade med Birgitta i  några timmar o gick sedan in och sov.


Torsdag: Jobbade tidigt (lustiga tider sista veckan innan semestern), åkte till Murre i någon timme, åkte och STORhandlade på City G, 1 188 kronor. Åkte hem, Helena kom och vi fixade mitt hår. Vi åkte till Gränna och åt mat och glass, åkte hem och Helena sminkade mig. Bra ordning på det hela...


Gårdagen, fredag, ska jag berätta om senare. Just nu kan jag inte lägga upp bilder för jag var o lämnade den stationära datorn hos mamma o pappa igår. Vi ska få en "ny" och pappa tar vår men det var inte så bra överlappning  på det hela... men det kommer förhoppningsvis snart.


Idag ska vi iväg till Heda marken om ca. 2 timmar. Ska bli jättekul, jag älskar Heda marken, hantverk och massa blommor och pynt. Efter Heda ska vi upp till Boet där en av Jonas gamla vänner ska spela. Sedan ska vi hem till världens bästa Ken och Birgitta och fira in semestern... vad jag gillar fullspäckade dagar! Jag älskar dem!


Kommentarer
Postat av: Cici

JA, du verkar ju ha hållt dig sysselsatt!

2008-07-05 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback