Rypsgatan

Ikväll har jag sällskapat med Helena. Jag kan inte riktigt säga när jag var hos Helena sist men det var ett bra tag sen. Men allt var som vanligt o Helenas rum var precis som jag mindes det....ett totalt kaos. Vi åt mat, kollade Idol och såg på lite gamla kort. Gamla kort är något av det bästa som finns, man minns så mycket som man för längesedan förträngt. Tex. den där jobbiga kvällen då Jonas o jag blev tillsammans första gången, den långa vandringen hem morgonen efter midsommarafton 2000, Jönköpingsturen då Helena o jag fick åka med Olle hem o jag inte sa ett ord på hela vägen för att Helena hade sagt att det var så jobbigt att prata med Olle för han var så smart o man kände sig så dum, Virsbo.....o en massa andra spännande saker.  Fy faan för o få va 17 igen!


91765-1307

Kommentarer
Postat av: Helena F

Inga modellben där inte =)

2007-09-14 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback