Jonas rum

Igår öppnades en helt ny värld för mig. Jag hittade intredningsbloggar!! Jag snubblade över en blogg när jag googlade Sia, ni vet inredningsmärket, från den bloggen länkade jag mig vidare till en mängd vackra bloggar alla i lantlig fransk-dansk stil. Oj lyckan var total o jag blev väldigt inspirerad att fixa lite vitare här hemma. Mitt nya pysselprojekt som precis är färdigt passade perfekt in. Då det rum jag gillar mest är Jonas sovrum så fick det utstå lite nytt pynt. Jonas blev nog superglad! Självklart kan jag inte riktigt få till den härligt lantliga stil som dessa bloggare hade utan mitt hem ser snarare ut som ett vitt IKEA-hem.... men jag är nöjd!

91765-1295


                


PS: Kan ni lista ut vad som var mitt pysselprojekt, ni från Syjuntan borde förstå!


 

Kommentarer
Postat av: Cici

HM är det kudden som är med på ALLA bilder?

Postat av: Anonym

sover inte du o jonas i samma rum?

2007-09-05 @ 14:04:48
Postat av: Alexandra

jättefint!

2007-09-05 @ 16:26:04
Postat av: Jag

Nä Jonas o jag sover inte ihop för någon snarkar så duktigt att den andra ej kan sova. O vi stortrivs med det båda två!

2007-09-05 @ 18:54:03
Postat av: Jag

o joo det är kudden förståss

2007-09-05 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback