Idol

Jaa nu är även jag någon slags idolnörd. Har knappt tittat på ett endaste av auditionsprogrammen men nu när det faktiskt är bra TV så tycker jag det är jättekul. Igår blev jag fruktansvärt imponerad av killarna o främst av Christoffer. O Per som tyvärr åkte ut. Inte rätt person enligt mig, jag tyckte det var skitbra! Tjejerna var dock inte lika imponerande idag, jag kan ärligt säga att jag inte gillade en enda. O den där Marie Picasso bara kör en massa för o imponera, whaling(vet inte riktigt hur det stavas) är INTE min grej...bara fånigt då man märker att folk gör det för att just imponera. Måste nog säga att jag mest gillar när folk låter rösten styra dem o inte tvärtom.



gO YOUR OWN way

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med. Waleningar är det fulaste jag vet! Det borde vara dödsstraff på det!

Postat av: Anna

Och jag hatar henne också förresten, väldigt mycket för att hon är så ful också.

2007-09-25 @ 22:04:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback