I efterskott

Iom att jag varit väldigt frånvarande från bloggen så har jag ju lite att ta igen. Jag tänkte börja med förra fredagen då vi var på kalas i Hestra. Casper, minstingen i familjen och även Jonas o mitt gudbarn, fyllde 4 och vi var där o firade. Då halva familjen Andersson hade annat för sig på Caspers egentliga födelsedag den 15:e så fick vi istället komma på fredagskvällen. Elisabet o Johan bjöd på hamburgare och god efterrätt o Casper fick i gengäld en masa presenter. Vid nästan varje paketöppning lät det "Jaaa, precis vad jag önskat mig", det var väldigt härligt att höra....även om mamma o pappa stod frågande till hälften. Utav mig o Jonas fick Casper ett spiderman målarblock, tuschpennor, något slags spel och en riddarutrustning. O det var en himla tur att vi var där redan på fredagen då Johan o Elisabet också hade köpt en riddarutrustning, men vi gav ju våran present först...


        
91765-1310
Johan o Elisabets kök...jag är avundsjuk!

91765-1311

91765-1314
Casper o jag hade en liten mysstund.

91765-1312
Det syns att han är en Anderssonpöjk, han har de vackra ögonen och markerade ögonbrynen!

91765-1313
Bästa presenten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback