Houston, we have a problem

Jag måste tyvärr återigen ändra datum för mitt födelsedagsfirande. Vårt vardagrum är just nu i totalt kaos o jag kan med 100 % säkerhet säga att vi inte kommer hinna färdigt på denna vecka. Igår började Jonas med att tapetsera Easy Cover, sedan skall vi enas om en färg att ha på väggarna, lägga in golv, sätta upp lister o styla. Känns inte som ett projket att hinna med på en vecka o det känns heller inte så kul att  återställa saker o ting bara för en kväll o sedan vara tungen att flytta runt allt igen. Jag hoppas ni förstås o jag säger inget nytt datum utan renoveringen måste bli klar först.

91765-1300
Ni kan ju se själva vad jag pratar om.

Kommentarer
Postat av: Cici

Men va faan...

2007-09-08 @ 13:15:24
Postat av: Anna

den som väntar på nåt gott...

Postat av: Alexandra

när blir de då?....ja har ganska fullt helgerna framöver så ja behöver veta =)

2007-09-10 @ 09:00:34
Postat av: Jag

Cici: I know
Anna: Positiv inställning, det är bra!
Alle: Jag kan inte ge något nytt datum, precis som jag skrev i inlägget. Du vet ju själv hur det är att renovera!

2007-09-10 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback