Gaaahhh

Jag är så väldigt väldgt trött. Igår somnade jag kl. 9 efter en lång dags slit.
Först så gick jag upp skapligt och hängde en tvätt o stoppade i en ny.
Efter det så rensade jag kattlådorna.
Sedan så kollade jag lite på TV och blev avbruten av svärfar som var golfvärd nere i Stora Lund och önskade sig en extra tröja.
Ner till Stora Lund och så hem igen o kolla lite på Jonas när han tapetserade.
Sedan satte jag igång att laga lunch, RotfruktsSpyttipanna.
Efter det tog vi en promenad ner till Vättervallen o kollade när Jonas 8 årige-brorson spelade match. De förlorade med typ 11-0. Spelade mot Boren o de har ju som bekant alltid väldigt  bra lag!
Hem igen o Jonas fortsatte tapetsera o jag fixade med trädgården.
Grävde upp en massa vass(?) vid entrén och planterade ner mina rosor som väntat hela sommaren.
Jag bjöd ut Jonas på en fika på trappen, vio festade på torra syltkakor och apelsindricka.
Fortsatte på baksidan med att rensa lite ogräs och plantera lite till.
Gick in och pratade med Jonas o kollade renoveringsarbetet.
Skickade iväg JOnas att handla kvällsmat och satte mig på andra sidan av trappen o planerade trädgården.
Gick in och åt kvällsmat i form av äggmackor och kräm o mjölk.
Gick upp till sängen där Jonas satt upp TV:n o somnade rätt fort till Holland-??.

91765-130391765-1304




Kommentarer
Postat av: Jennifer

vilka söta blommor :)
förresten - Kolla gärna in min blogg och släng en kommentar eller två :) ha en bra dag!

Postat av: Helena

Herregud vad du är busy

2007-09-10 @ 13:55:30
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Anna G

Oj va snyggt med det vita!Låter som att du har fullt man skulle nästan kunna tro att du var husägare ;) Här har jag inte kommit så långt som till trädgården än lika
bra det.
Du får höra av dig när job-week-from-hell är över och snuvan är borta.
Idag har vi by the way köpt en ny bil tjohho, en Toyota Corolla Verso, 7 sitsig :) Billigt var det inte men gu´va skönt med en bil som funkar och som vi får plats i.
Kram Anna-granne

2007-09-10 @ 20:35:18
URL: http://www.annag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback