En förkylning kommer sällan ensam

Nä just det, vi har därför två förkylningar i familjen just nu. Idag har både Jonas o jag varit hemma o sjukat oss. Jonas sov till 12 o låg sedan kvar i sängen till halv 2 innan han gick upp o satt framför datorn tills typ för 1 timme sen. Själv så satt jag bänkad här framför datorn tills 12.30 då Helena sms:ade o kom o lagade mat åt oss o sedan kollade på film med mig. Tack snälla för sällskapet!

Jag har konstaterat att det går åt en jäkla massa toapapper när man är förkyld. Änsålänge har jag ensam säkerligen gjort av med en 3-4 rullar. Just nu tror jag att det står minst en toarulle i varje rum här hemma, jag har iaf 3 stycken påbörjade i mitt nattduksbord.

Idag har jag haft lite energi nu framemot kvällen o har därför pysslat lite. Resultatet hoppas jag kommer imorgon...spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback