Dålig uppdatering

Dålig uppdatering, jag vet. Tyvärr kommer det nog vara så framöver då jag just nu inte har den minsta lust att blogga. Det händer massor just nu, både i hemmet, på jobbet och privat o att sätta sig vid datorn finns det knappt tid till. För att uppdatera er lite så börjar vardagsrummet ta form nu, har inga bilder ännu men jag är så jäkla nöjd. Inte det minsta som den stil jag haft innan, stilrent med mörka inslags. Faan va snyggt!
 
Idag är jag hemma och är sjuk igen, jäkla förkylningar, men imorgon måste jag iväg då jag ska på kurs hela dagen. Får se om det kanske kan bli någon bild längre fram på dagen, idag har jag ju faktiskt tid. Nu ska jag se om jag orkar laga mig någon mat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det händer så mkt både på jobbet, privat o i hemmet så vill vi ju veta det...=) Vill jättegärna se bilder på vardagsrummet..
Krya på dig!!

2007-09-24 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback