Jobbig vecka

Denna vecka slår de flesta. Usch o fy faan! Igår jobbade jag till 18, idag jobbar jag till 16 o har sedan p-möte till 20. Onsdag börjar jag 7 och ska efter jobbet till Linköping o träffa min handledare i uppsatsen, efter det ska jag till morfar, antingen på sjukhuset eller kanske hemma. Torsdag är lugn och förhoppningsvis skönt, och fredag går jag sent igen, alltså till 18. Fy bubblan! Jag gillar inte riktigt när det enda jag gör hemma är att sova. Man vill ju åtminstonde kunna umgås lite.


O appropå det där näsblodet. Jag känner mig inte dålig på något sätt. Var nog bara ett samband mellan mycket snytande o alldeles för mycket nässpray! Jag snyter ju som sagt nästan hjärnan ur mig när jag snyter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback