Hos Alle-Balle

I lördags var jag på kalas hos Alle. Vi firade att de har gjort klart lägenheten och ska flytta till huset. Det bjöds på god mat och gott sällskap o det var jätetrevligt att ses. Anna förklarade att vi inte setts sen den 31 augusti (tror jag det var), får väl skylla på mig som inte fått arlet ur vagnen med mitt kalas ännu. Men jag skyller på Alle, det är ju hon som aldrig har tid! Jag fick iaf mina presenter hos Alle o jag kunde ju nästan gissat mig till vad de skulle vara. Närmre än så går jag inte in på det. Men tack så jättemycket tjejer jag har inte provat det ännu!


91765-1327
Förberedelser inför maten

91765-1329
Fridas bajsnödigamin (??)

91765-1328


91765-1330
Mat, thaisoppa...smaskigt!

Som jag skrev där uppe så var Alle o Berta klara med lägenheten nu o den var verkligen jättefin. Vilket jäkla jobb de gjort. Mest förtjust blev jag i köket och vardagsrummet. Stilrent, enkelt och perfekt! Tänk om Jonas o jag var så duktiga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback