Honey I´m home

Nu är jag precis hemkommen från Sya och mammavaktningen. Jag är så förbannat trött och bara hoppas att morgondagen inte börjas på samma jävliga sätt som idag. Imorrn vill jag få sova ut! Dagen har föresten varit jättebra. Jag har lagat lasagne i mängder och umgåtts med mamma och morfar. Har väldiga skuldkänslor för att jag inte tar mig i kragen och hälsar på morfar oftare så idag skickade jag med honom sex portioner lasagne hem så att han iaf ska slippa laga mat några dagar. Sen mormor gick bort känner jag ett stort behov av att ta hand om stackars morfar, jag bara önskar att jag tog mig tid lite oftare. På eftermiddagen kom även Jonas till sya, jag hade skrivit honom en lång lista med saker att fixa innan han fick åka...snälla jag! Han är kvar där ännu och löste av mig så jag kunde åka hem och sova. Han och mamma kollar förståss på fotbollen så det går ju inte precis någon nöd på någon av dem.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback