Helg på en torsdag

Idag tar jag helg. Det betyder att jag alltså inte ska jobba imorgon, det är så skönt att jag bara vill gå o lägga mig  o sova med en gång. Jag älskar helg! Jag älskar även att jag har TV i sovrummet, det betyder ju att jag kan lägga mig i sängen utan att behöva sova, men bara  ligga där o njuta av att ta helg!
Helgen har förövrigt inte så mycket att erbjuda denna gång, det är rätt skönt. Imorgon ska vi fixa här hemma, det är ju anledningen till att jag är ledig förståss. Lördag ska jag jobba hos mamma och söndag antar jag blir husfix eller trädgårdsfix. En lugn helg känns jäkligt bra!

Nu gäspar jag så mycket att jag får tårar i ögonen, dax att gå o lägga sig!

91765-1340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback