Härliga lördag

Jippi, lördagsmorgon igen. Här har vi (jag) vart vakna sen kl. tio över fem då det var catfight utanför fönstret. Ut i jacka o skor o skrämma bort den dumma kissen som bråkade med Lillen. Kanske mest för att de inte skulle väcka resten av grannskapet också.  Sedan så skulle Jonas bli skjutsad till jobbet vid kvart i sex så då var det ju liksom ingen idè att somna om, o så var det ju det där med att jag inte var det minsta trött heller. Ja så sedan jag kom hem från att ha skjutsat Jonas så har jag legat o läst om och lyssnat på Christoffer Hiding...oj oj oj!


Nu ska jag nog snart gå upp o sätta igång med något vettigt, Jonas bad mig att städa lite idag. Självklart ska sånt göras när han inte är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback