Ny blogg

Jag har ända sedan upphittandet av inredningsbloggarna insett att jag vill byta intriktning på min blogg och bli en inredningsblogg. Jag gjorde alldeles nyss ett försök att skapa en ny blogg men då jag har denna så gick inte min mailadress igenom. Jag har därför, precis som Helena, valt att börja blogga på blogspot istället. På min nya blogg kommer jag förhoppninghsvis att blanda både inredning och privat bloggning. Men jag har inte riktigt betsämt mig för i vilken utsträckning något av det kommer att vara. Jag hoppas på både gamla och nya läsare o jag vill självklart att ni som fortfarande tittar in här följer med till min nya blogg istället.

Min nya fräschare blogg finns därför numer på
www.bjorkvagen15.blogspot.com

'Vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback