When Silver was silver

91765-1080

Kommentarer
Postat av: Amelie

Oj vad ljus Silver var när han var liten...
kommer han sluta som heltsvart eller? =)
Hoppas ni har det bra i huset!
hinner ju tyvärr inte hälsa på denna gången..
men nästa gång jag är hemma så...
Kram kram
Hälsa Jonas

2007-05-11 @ 10:48:45
Postat av: Jag

Joo frågan är vart han tar vägen i färgen. Han är ju helsvart under mage o i ansiktet nu. O jag tror faktiskt att Lillen är pappa då han har vissa ljusa fläckar som jag tycker påminner om Lillens teckning.

I huset är det bara bra, men det går sakta förståss. Du är välkommen närhelst du vill, det vore superkul om vi kunde ta en runda o mysa vid vätter eller så!

Kram!

2007-05-12 @ 08:34:06
Postat av: Amelie

Åh så mysigt det lät.. när jag kommer hem i sommar och det är varmt och skönt då åker vi till Vättern!! *längtar*

Trevlig Lördag..
Kram

2007-05-12 @ 09:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback