Tuff dag

Mycket att göra en sådanhär stor dag. Självklart har jag bakat o småfixat lite men det verkar som om tiden går fortare än någonsin just nu o jag hinner inte med något. Det viktigaste är iaf gjort, jag har skagit in Jonas paket! Idag blir vi 16 stycken på tårtkalas. Hela Jonas familj + mina föräldrar, morfar och farmor o Åke. det är ingen dålig skara att fixa fika åt o i Jonas familj är de ju storätare så jag är i valet o kvalet om det jag fixat räcker. 2 tårtor kanske blir lite smått, mina tårtot är ju faktiskt vida berömda för att vara fantastiskt goda!

Dagens schema ser iaf ut såhär:

Skriva shoppinglista
Duscha
Hitta finkläder
Få in alla katter
Åka till CityG o handla
Dra förbi Shell o hämta ut paket
Åka ner till huset
Fixa o städa
Plocka fram o färdigställa vårt tårtkalas
Invänta gäster
Ev. grilla körv senare på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback