Tonåringar

Silver har lagt till med en massa dåliga ovanor. Han är vad man kan kalla en riktig tonåring och vi börjar fundera över psykologhjälp eller ett stödhem för avlastning.


1. Han har ett väldigt datamissbruk och sitter framför datorn i flera timmar o följer pilar o annat som rör sig.
2. Han är en såkallad gluttare och sitter utanför duschen och tittar in så fort jag duschar.
3. Har har ett  tungt drogmissbruk. Alla mina vallmofrökapslar har inom loppet av 1 vecka försvunnit och ätits upp.


91765-1092

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha.... skicka honom hit om du vill. Jag saknar att ha nån som gluttar på mig när jag duschar, nu när jonas inte har tid att komma förbi längre...med huset och så...

Postat av: Jag

Kul att nån förstår min humor och har samma....Jonas gluttar i duschen, hahahahahaahhaha!

2007-05-19 @ 08:20:15
Postat av: Anna

det är bättre att jonas gluttar i duschen än kissar i den....

2007-05-20 @ 09:43:47
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback