Storshopping a´la Andersson o Diffner

I söndags var Jonas o jag o storhandlade till huset. Vi turades om om vem som skulle få betala o trots att jag var något motvillig fick jag betala både det ena o det andra. Självklart med all rätt att göra det också, har inte vant vid mig vid att faktiskt ha ett fast jobb och en bra inkomst. Jag är ju van vid att Jonas betalar....Jaa det blev iaf en rejäl shoppingdag på många roliga och mindre roliga affärer. Sammanlagt handlade vi för ca 5000 (fy attans vad det är dyrt med hus...;)) o kom hem med:

ljusrosa väggfärg till mitt sovrum (sååååååå fin)
elementfärg
elementpenslar
fönsterbrädor
diskho
blandare
tvättkorg
sittkuddar
lampfötter
sofföverdrag
tapeter
tapetborste
tapetbord
knoppar o handtag till köket
knoppar till badrummet
material till bilen
lunch på Chili
 o en massa "skit" från Biltema.

Låter ju inte precis så dyrt när man räknar upp det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback