Renovering tar på krafterna

Det går så fruktansvärt sakta. Jag blir nästan tokig på hur jobbigt det är att renovera, ännu jobbigare blir det ju självklart också för att jag måste åka hem hit varannan dag. Tänk va skönt om jag också bodde där o kunde sova när jag vill o inte behöva ha dåligt samvete för kissarna.

Änsålänge har vi iaf börjat i alla tre rummen på övervåningen. Jonas rum har bara golv och lister  kvar, det ser ljust ut! Mitt rum har några strykningar färg, tak och lister. Och Tv-rummet har målning, tapetsering, tak och lister. Detta har vi tänkt försöka färdigställa innan inflytten den 25 maj. Vi får väl se hur det kommer funka... förhoppningsvis bra. Denna tredagarsvecka har jag dock lite annat att styra med då Jonas fyller 24 på torsdag.

91765-1083
Vårt tillfälliga vardagsrum som också tjänar som sovrum. Soffan är hård och oformlig, åhh va skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback