Njut så länge du kan

Om jag hade bott i Ödeshög nu hade jag behövt sitta i bilen för fem minuter sen....kommer bli jobbiga onsdagar var tredje månad. Speciellt de på vinetrhalvåret!


Föresten. Nu har jag köpt alla presenter till Jonas, det blev några fler än vad jag hade tänkt o såhär mycket har jag nog aldrig handlat för till honom innan. Nu kanske man kan räkna en av grejjerna som att vara till oss båda så att jag har ju nytta av det även jag. Men har man fast inkomst o "gott" om pengar så ska man väl banne mig slå på stort nr ens älskling fyller gubbe!


Kommentarer
Postat av: Helena F

Gubbe? Han fyller väl 24?? =)

2007-05-16 @ 09:11:56
Postat av: Jag

jag skojjade... ett skämt

2007-05-16 @ 12:48:00
Postat av: Helena F

Menar du det? ;)

2007-05-17 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback