Morgonpigg

Trots at jag ej somnade fören kl. 23.45 igår så vaknade jag 05.44 idag. Somnade om en liten stund o sedan vaknade jag igen vid 06.24. Bestämde mig för att det var lika bra att gå upp, sagt o gjort o nu sitter jag här o har både duschat, klätt på mig, handlat frukostmat, ätit frukost o bloggat. Idag kommer vår vän Stefan hit o ska lägga om golvet i hallen, sablarns katter. Men mamma o pappa betalar så jag ska inte klaga! Själv har jag en monsterdag framför mig, jobbar 8.30-17 o ska sedan ha personalmöte 17-20. Jippi! Det blir dessutom två kvällsdagar denna vecka då vi på Torsdag ska ha grillkväll med föräldrar o barn, det ser jag dock fram emot lite mer!

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Vad härligt att vara morgonpigg, för mig är det motsatsen.. x)

Postat av: Jag

Joo det är allt härligt, men oftast burkar jag bara vara det på helgerna...haha!

2007-05-22 @ 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback