Jaa jag vet

Jag vet att jag är en skittråkig bloggare just nu, jag skäms. Men det funkar helt enkelt inte att göra allting på en o samma gång. i Huset har det inte hänt jättemycket på denna vecka. Kanske inte så lustigt med två heltidsarbetande nybörjare med stora visioner. Speciellt inte om den ena däröver även har 40 min fram o tillbaka nästan varje dag. Det är ju tokigt att vi har alla katter här, det gör att jag känner att jag inte kan bo i huset mer än en natt i sträck. Men det funkar o vi hankar oss framåt.
Änsålänge har vi hållt oss till övervåningen, där har vi målat Jonas sovrum 4 ggr o färgen täcker fortfarande inte...JIPPI. Tagit bort lister o spacklat alla rum på övervåningen, börjat måla i TV-rummet vitt och rivit en garderob från TV-rummet in till toan. Jaa man hinner ju inte precis med så mycket som man tror i veckorna. Utöver detta har Jonas klippt gräset och tagit fram trägolvet på en liten fläck i både kök o hall. Jag har planterat blommor i mägder och planerat lite trädgård.


91765-1071
Med tigersågen i högsta hugget

91765-1070


91765-1069
I hallen var det 4 lager av matta och plywood innan vi kom ner till trägolvet...YES!

91765-1068
I köket likaså.

Kommentarer
Postat av: Linis

Åhhh trägolv!! Så vackra!! :)

Postat av: Jag

Det är trägolv i hela huset. Bara mer eller mindre jobb med att få fram dem i olika rum.

2007-05-07 @ 07:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback