Helt sjukt

Inatt drömde jag att jag fick femlingar. De bara fanns där när jag vaknade o jag hade inget minne av att jag hade fött, åkt till sjukhuset eller ens varit gravid. Femlingarna vägde alla 200 gram var o var väldigt lika kattbebisar. De var förvånansvärt rörliga o Jonas o jag fick springa o leta efter dem halva tiden o andra halvan så ammade jag konstant. Lite komiskt var att jag kände efter i kroppen om jag hade ont o konstaterade i drömmen att jag inte kände mig som om jag hade fött barn, jag var inte sprucken eller nåt....äckligt hahaha! 
Det var en rätt konstig dröm o det mest märkliga var att jag drömde att jag hade fått dem inatt, alltså natten till måndag. Jag hade ett himla bekymmer att veta hur jag skulle göra med jobbet nämligen... jag hade ju inte ens berättat för dem att jag var gravid!

Kommentarer
Postat av: Alle

du tänkte säkert på när silver var nyfödd. men joag lovar dig att dina barn inte ser ut så =) kram

2007-05-14 @ 08:18:08
Postat av: Anna

Hoho... vilken rolig dröm!

Postat av: Jag

Jag vet inte vad jag tänkte på o jag var knappast särskilt orolig att mina barn skulle se ut så....haha!

2007-05-15 @ 07:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback