Flytten...

...går sakta, sakta o vecka går ännu saktare. Jag har precis ringt runt som en galning för o göra adressändringar o sådant som vi skulle gjort för typ 1 månad sen. Jaja, vi är snabba i starten men sackar väldigt från mitten till slutspurten. Som vanligt alltså! Igår upplevde jag något som jag aldrig känt förut. Jag var jättetung i huvudet efter att sista barnet gått o vårt personalmöte tog vid, jag kunde knappt hålla ögonen öppna o var allmänt seg. Min kollega sa att det säkert berodde på att det låg åska i luften, något som jag aldrig känt av förut. Men så sant som det var sagt så började åskan mullra någon timme efter att jag kommit hem. Så nu kan även jag spå vädret, vet dock inte om jag vill kunna det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kan alla dagistanter, visste dinte det?

Postat av: Jag

Nej det var en helt ny förmåga!

2007-05-22 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback