4 katter till salu!

Fy attans va dom är billiga nu! Jag har varit vaken hur många gånger som helst inatt o de bara väsnas o stör mig. Första gången vaknade jag ca 1.30. Upp o kissa o tillbaka till sängen där Silver härjade runt o busade med händer, fötter o det mesta som rörde sig. Somnade om o sov till 3.31, vaknade o gick o kissade igen. Gick till sängen o kunde absolut inte somna om, Silver busade igen o Skilla kurrade så jag blev galen. Somnade halvt om halvt om efter ett långt tag o vaknade i panik 4.41 av att Maja o Sally har värsta catfighten.  Silver blev livrädd o bara sprang iväg o Skilla satt o tittade på o kurrade, som vanligt. Hade väldiga bekymmer att somna även denna gången o efter typ en kvart så kom Skilla fram jättenära mitt ansikte o trampade o luktade på mej o börjader spinna. Hon satte sig en bit ifrån mig o spann o trampade, hon trodde nog att jag sov då hon aldrig vill vara så nära annars. Då det var ett lite speciellt tillfälle så kunde jag ju inte gärna bara tvärsomna utan låg o myste lite. Ca. 10 minuter efter det kom Maja upp i sängen o sitter en stund o börjar sen klöka. Jag rusar upp o hon hoppar väg i monsterskutt o spyr på sovrumsgolvet....jaha.....Efter ytterligare en kvart eller liknande kommer Maja upp igen i sängen o är myssugen o myser med mitt ansikte, härligt. Jag myser en stund o sen så försöker jag somna om igen. Lyckades tydligen då jag nu känner mig som om en ångvält kört över mig!

PS. Lillen var ute inatt o är därför ej till salu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback