topplock

okej, nu har jag varit vaken i ca 1½ timme. Va faan, vakna klockan 6:30 en lördag? Whats up with that? Jaa blev ju inte direkt sent igår så jag får la skylla på det. Igårkväll var vi sya som vanligt om fredagarna. Vi åt Kina o kollade Så ska det låta. Helmysigt som vanligt men ganska trist o göra samma sak varje fredag typ....jag vill att det ska hända något. Det är ju vår för f*n, då ska man umgås o ha kul!!


Ps. Jonas anklagade mig för att ha en crush på Måns Selmerlöv (eller va faan han heter) igår på Kinarestaurangen. Anledningen till detta var att den enda artikeln i hela tidningen som jag läste var den om honom....hallåå? Vi skrattade gott åt det i ca ½ minut, innan vi båda nog insåg att det faktiskt var sant....GHAHA!! Ds.

91765-854

Varför skulle jag vilja ha någon annnan när jag har denna hunk??
(faan va jag vill ha sommar)

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt, jag är också lite kär i Måns. Eller jag var det tills jag såg honom i bar överkropp. Not sexy!

Postat av: Jag

Äsch då, så får man inte tänka. Huvudsaken är ju att han är snygg med kläderna på. Utan lär jag knappast behöva se honom!!

2007-03-11 @ 07:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback