Tjejfest

Igår bjöd jag, som ni läst i tidigare inlägg, på lite spontanfest. Vi blev 4 stycken, jag, Helena W, Frida och Anna. Vi bakade en hemmagjord pizza som var den största jag någonsin sett, o då menar jag inte läng/bredd,  utan höjd. Jösses vad de tjejerna hade pålägg på...haha! Pizzan blev supergod o jäkligt mättande. Vi gjorde deg på hälften graham o hälften vetemjöl så den blev ju lite mer mäktig än vad vi (jag o jonas) vanligtvis brukar göra.

Kvällen var fylld av snuskprat o skratt som vanligt, denna gång var det nog värre än vanligt, men jävlar vad jag skrattade. Vi har alltid så himla kul tillsammans!! Denna gång var det ingen dricka inbladad men ändå skrattade vi o skojjade som aldrig förr. Hämningarna släpper även utan alkohol i vår tajta grupp...o tur är väl det, annars skulle det vara ett jäkla drickande jämt så grova som vi är...haha!  Mycket sång blev det också förståss. Vi försökte oss på en ny ringsignal till Helena då den förra vi gjorde inte riktigt var rätt i tonarten. Tyvärr gick det inge vidare denna gång heller, men kul var det iaf! Tack tjejer för en supertrevlig evening!


91765-873
Frida gör en "Josse"

91765-874
Alla ingredienser till pizzan

91765-875
Pizzan är färdig...mmmm

91765-876
Tjejerna har huggit in

91765-877
Anna o Helena  (Helena gör en "Josse")

91765-878
Självklart myste vi med Silver också

91765-879
Jag tog kort på mig själv förståss

91765-880
Helena kan...........

91765-881
Frida lätt och ledig..ahha

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv! Det var kuuul!

Man ser verkligen att jag har permanentat mig...

Postat av: frida

åh vad söt jag är när jag gör en "josse". tack för igår!!!

2007-03-18 @ 19:46:04
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Jag

Anna. O ja, dina lockar var ju superhärliga...haha!

Frida: Du är jättesöt när du gör en "Josse", varför tror du att jag alltid gör den?? Haha!

2007-03-19 @ 07:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback