Tisdag

Idag har jag varit på vårdcentralen och låtit en doktor undersöka mig. Tanken på att jag eventuellt började få bihåleinflamation skrämmde skiten ur mig och jag kände att jag ville gör någonting åt det innan det blev allvarligt. Doktorn kolla öron, hals och lyssnade på mina lungor. Men min näsa var han inte ens i närheten av. Märkligt men näsan kanske är för äcklig för att vilja titta i...vem vet. Höll iaf på att kräkas när han körde spatteln i halsen på mig o hulkade verkligen flera gånger...ingen nåd där inte. Han konstaterade att jag var förkyld o att jag absolut inte fick använda nässpray mera (har använt det i typ 1 ½ månad), vad han sa om bihålerna fick jag aldrig reda på men han skrev ut 60 tabletter med kåvepenin (ska ta 6 om dagen vid 3 olika tillfällen i 10 dagar) och sedan en annan tablett som skulle verka avsvällande för slemhinnorna i näsan. Få se nu vad alla dessa piller kan göra för mig. Förhoppningsvis slipper jag denna skit som jag går o drar på!

Nu måste jag skynda, ska på trudelutt-kurs med jobbet ikväll. 18-21, snacka om att jag kommer vara död när jag kommer hem. Sover ju vanligtvis redan kl halv 9....haha! O så börjar jag tidigt imorrn också...jippi. Tur att det är vår i luften, då orkar man ju alltid lite mer!!

91765-910
Härliga vårblommor utanför vår dörr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback