Time to go to bed

Dags att lägga sig o mysa i sängen. Måste tyvärr hålla mig vaken ca. 1 ½ timme till då man ej ska ta penicilin 1 timme innan eller 2 timmar efter intag av mat. Jobbigt värre! Funderar på om vi ska sätta på någon bra film o ställa klockan ifall att jag somnar ändå. Jag är väldigt duktig på att somna till film o vara tvungen att se om från typ mitten.

Idag har det förövrigt inte gjorts många knop. Varit ute med kissarna i trädgården o fotat (bilder en annan dag), snörvlat o hostat, sovit 1 ½ timme mitt på dagen, tagit en promenad upp till macken då mina grejjor från Ellos kommit (visar bilder imorrn). Jaa som sagt, inte mycket som händer här inte! Men skönt är väl det, känns nästan som om jag bara blivit sämre sen pencilinet, på väg upp till macken trodde jag nästan att jag skulle svimma. Tokigt! På fredag måste jag dock gå till jobbet då jag har föräldrasamtal. Tråkigt att behöva boka om, men samtidigt dumt att gå om jag har samma tryckande känsla o snörvlande näsa o hostande hals som idag. Inget härligt att ha samtal då inte!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojoj, är du sjuk igen din krake??? Hoppas du kan komma till Cici på fre iaf. Krya på dig. Klappa kissarna. Kram!

Postat av: Jag

Vi får se vart jag dyker upp.

2007-03-29 @ 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback