Tidig dag

Går tidigt idag, superhärligt när det är fredag. Har skapligt fullspäckat schema idag också så det behövs nog slutas tidigt! Ikväll ska vi ha Alle o Berta på besök. Först hade vi tänkt grilla, men vändret verkar inte vilja tillåta det tyvärr. Istället blir det nog potatis i ugn, rotfrukter i ugn, haulomiost, fetaoströra och en stor sallad. Hoppas att det blir gott! För övrigt så ska jag handla, städa, plocka o fixa. Jösses va  roligt det låter....Men va gör man inte för o imponera på folk med sitt underbara hem....hahahaha!

Silver springer föresten runt här o är riktigt modig nu. Häromdagen hittade jag honom uppe i soffan och igår på väg in i duschen. Den lilla krabaten kommer vi nog få hålla ögonen på...dock lyckas han inte fatta att man ska kissa i lådan, utan han äter sanden. Kattskrutt!! Vad gör man då?

91765-890

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får lämna honom till mig om du vill ha lita lugn och ro ett tag. Vi märkte ju hur mycket Timon gillar andra katter så...

Puss puss.

Postat av: Jag

Hahaha, då lär han nog få det roligt. Värre än här med alla gamla surtanter som vi har!

2007-03-23 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback