Teaparty- skrivet 1 mars 19.42

Nu har Amelie precis dragit vidare mot sin pappa och tacoskväll. Vi har haft en timmes intesivt pratande o det var supermsyigt. Jag bjöd på the o smörgås o vi satt i köket o pratade katter, hundar, svärmödrar, MS, jobb, inredning m.m. Amelies svärmor har MS precis som min mamma har o detta handlade vår diskussion mycket om. Vi pratade även allmänt om det som hänt sen sist och vi har verkligen mycket att ta igen. En timme räckte knappast att skövla igenom allt viktigt, vi hann ju precis bara börja. Hoppas att vi ses snart igen!! Det skulle även vara supermysigt med en trissdate med Jeanette o Amelie, hoppas att vi kan få till någon sådan under sommaren kanske! Eller vad säger ni?

91765-82191765-822


-Nu är det inte bajs i sockret!
Min kommentar om klickarna med kladdkakesmet som jag råkat droppa ner i sockerbyttan.
Amelie skrattade LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback