Spontanfest

Hmm, det ser ut som om kvällen kanske ordnar sig iaf. Tog saken i egna händer o skickade iväg sms till mina tjejer o hörde mig för om en spontanfest idag igen. Änsålänge har Helena W svarat att hon kan. Hoppas på fler positiva svar, men jag skulle tro att de andra sover ännu. Nu måste jag ju bara städa också...attans! Ska börja med en gång då jag ska åka till Ösjö vid 12-tiden. Här ser ut som om vi hade fem katter o alla grävde i kattlådan som om de vore mullvader. Oj, det stämmer ju nästan!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tania

tack för inbjudan via Anna.. jag tackar dock nej av det sämsta skälet att jag är alldeles för bakfull. jag är inte så trevligt sällskap ikväll ändå tror jag inte. =)

men ha de så jättekul ikväll.

Postat av: Jag

Det var synd att du inte kom, vi hade verkligen skitkul. Men nästa gång får vi hoppas på istället! Hoppas din kväll var trevlig ändå!

2007-03-18 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback