Onsdag

Hemma o är sjuk. Efter en hel kväll med sång o rörelse o snörvlande så blev min natt minst sagt orolig och jag har haft jätteont i bihålorna. Tog det första penicilinet kl. 4 imorse o hoppas på att det ska verka fort. Får ju inte heller använda nässpray så därför tror jag att jag drar in o snörvlar ännu mer då det är svårt att andas. Har ont i både hals o öron också men läkaren sa att jag var svullen o röd i både och så det är nog inget farligt precis. Idag blir det Jonas som får hyra film o pyssla om mig så jag kan bli frisk snart.

By the way: Gårdagskvällen var sisådär, inge nytt men lite småkul. Känns som om även det som sades under gårkvällen var något vi hört på utbildningen 3000 ggr.

91765-91391765-912
Tur att jag har dessa killar som kan ta hand om mig!!

Kommentarer
Postat av: Alle

stackars dig....tycker väldigt synd om dig, man ska inte behöva vara så sjuk ofta. kram

2007-03-28 @ 09:38:46
Postat av: Jag

Jaa det är synd om mig, riktigt synd om mig!!

2007-03-28 @ 11:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback