Oj oj oj

Silver tog just en racelopp rakt in under soffan, han kör numer med galoppskutt o inte rultande trav (???. kan inte riktigt hur de ser ut) Oj oj oj, snart har vi honom nog hängandes i gardinerna precis som alla lovat....han börjar bli fulare också. Har skaffat sig samma människonäsa som sin mamma o håller på o bli mörkgrå. Hmm, jag som hoppades på en ljust ljust grå kissemiss! Tänk om han sen inte blir långhårig heller...huh, alla mina mardrömmar besannas...hahaha!


91765-887
lika fula båda två.

Kommentarer
Postat av: Alle

nej så du säger, jag tycker fortfarande han är jättefin och inte som alla andra =) kram

2007-03-20 @ 08:25:03
Postat av: Amelie

nej långhårig ser han ju inte ut till att bli, men det vet man ju aldrig förrens dom växt klart ju.. men han är ju bara sååå fin.. vänta bar tills ögona ändrar färg oxå.. då blir han fin..
hoppas allt är bra.. kram

2007-03-20 @ 09:04:27
Postat av: Anna

nej i pälsen ser han precis ut som timon gjorde. men han är ändå underbart söt, och skilla med, nåt annat kan du inte säga, för då kommer jag och tar dem ifrån dej...

Postat av: Jag

Vi får la se hur pälsen blir, Skilla var ju inte precis långhårig när vi hämtade henne men nu är hon som en halv peruk. Färgen är ju väldigt fin ,även om den är bra mycket mörkare än när han föddes. De är vackra på sitt egna speciella sätt allihopa!

2007-03-20 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback