Ny vecka, nya plågor, ny inställning.

Nya plågor som sagt, ont i ryggen, snorig och halvt hes. Mitt nya roliga liv verkar det som.... Dagen har varit som alla andra tisdagar och den har gått oerhört fort. Antar att det är såhär det känns när man är vuxen på riktigt, jag gillar det nog faktiskt. Tycker inte det är särskilt jobbigt att behöva gå upp om mornarna och har nästan en inbyggd väckarklocka 6.30 varje morgon. Gillar verkligen mitt jobb, men tycker nog att helgen är lite för kort. Oftast är man ju för trött fredag o lördagen går alldeles för fort. Det finns bara måndagar o fredagar som en arbetskollega sa. Jag instämmer! Bokade mina första uppföljningssamtal idag, läskigt men samtidigt utmanande o spännande. Jag tycker om att ta ansvar och vara behövd. Jag gillar att jobba helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback