My boyfriend bought me flowers

Städar lite smått och blir anfådd av minsta lilla rörelse typ. Har bjudit in Amelie för lite snack iom att hon är hemma i Mantorp for the evening. Måste ju ha välstädat då!! Behövdes städas i vilket fall, bara bra o få en extra spark i rumpan då det kommer hit gäster. Jobbigt bara att inte kunna köra på som vanligt utan att halvt svimma! Jonas var så snäll o köpte mig en bukett med härlig vårliga rosa tulpaner idag också. Detta gjorde ju att jag var tvungen att byta färgtema i vardagsrummet o det går nu i härligt rosa istället. Roligt med ombyte men surt då jag kommer ha använt upp alla härliga vårfärger innan våren ens kommit.

91765-820

91765-819
Ursäkta röran under bordet. Jag har en svacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback