Motreaktion

Var inne på en väldigt populär blogg nyss och läste ett inlägg angående Lindex storlekar. Jag blev nästan lite förbannad över inlägget ochdess kommentarer då personerna i fråga menade att Lindex hade för stora storlekar. Som överviktig tycker jag det är alldeles utmärkta storlekar på Lindex och jag är oerhört glad för Lindex kläder då alla andra klädesbutiker aldrig har kläder i storlekar som jag kommer i.
Kan inte vi som inte passar normen iaf få ha en butik som är till för oss? Jag har inte handlat ett endaste plagg på HM, JC eller någon annan av de såkallade modebutikerna sen jag gick i gymnasiet. Och även då satt en L som ett korvskinn.

På Lindex är jag nu en L. I vilken annan butik som helst (förutom Kappahl typ) kommer jag inte ens i en XL. Är det inte kul att det iaf är en butik som snappat upp att alla inte passar in i dagens ideal och gör snygga kläder för oss större. Om ni "smala" tjejer tycker det är surt att Lindex kläder inte passar er, att en endaste butiks kläder inte passar, kan ni då sätta er in io vår situation o förstå hur det känns när det är så i varje butik man går in i förutom en (eller två)? Näe det kan ni antagligen inte, för i sådana fall skulle ni inte klaga. O det måste kännas jävligt mycket bättre när ett klädesplagg är för stort än för litet!

Kommentarer
Postat av: Alle

skit i den subban, det vikigaste är att du har på dig det du tycker om och trivs i.

2007-03-01 @ 15:43:42
Postat av: Anonym

Hahaha, jaa o just nu trivs jag i svarta mysbyxor o en grön alldeles för liten t-shirt. Always sooo stylish!

2007-03-01 @ 15:49:31
Postat av: Helena F

You go girl :) vart läste du det?? jag vill läsa jue!

2007-03-01 @ 15:59:59
Postat av: Jag

Hennes inlägg var typ fem rader långt eller så, inget vidare att läsa. Det var jag som tände till bara!

2007-03-01 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback