Min inspiration

Jag pratar ju ofta om att anledningen till att vi köper vårt hus är att vi har vänner som har ett exakt likadant som jag förälskat mig i. Igår hade jag möjligheten att fota både vårt hus och våra vänners hus och lägger nu upp lite inspirationsbilder. "Tyvärr" fotade jag bara lite kök och hall. Fler bilder hoppas jag på en annan dag!


91765-829       91765-833

 Vårt kök, standard från 57 typ.--------) Janne o Ingelas kök, renoverat och piffat.


91765-832       91765-834
Spis och ingång till matrum, här har J&L tagit bort en garderob från matrummet och satt in en vedspis.  Vi funderar på att ta bort garderob och göra bänkskiva med vitrinskåp över.


91765-831       91765-835
Vår hall, plastmatta, murriga väggar och grå tunga dörrar-----) J&L:s hall, nyrenoverad och väldigt ljus.


91765-830       91765-836

Klädsmatt, stor skrymmande garderob och tjock med saker---) J&L:s luftigt med bra ljus och fina acessoarer.


Tack Janne o Ingela för alla inspiration och experthjälp. Grattis Ingela på bemärkelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback