Maja

91765-885

Min älskade Maja är alltid så tillgiven. Jag känner att hon blivit lite underrepresenterad med inlägg här på bloggen så här kommer ett bara om henne. Maja är vår äldsta katt, både åldersmässigt och i vår familj. Maja har funnits i vår familj i snart 2 år, vi köpte henne från ett katthem i Maj 2005. Maja är hela 7 år och en riktig gammal gumma, hon är en äkta pensionärskatt med alla tillbehör. Maja hatar att vara ute när det är kallt, hela vinterhalvåret spenderar hon innomhus för att under sommarhalvåret vara nästan precis tvärtom. Maja tycker nästan bara om torrfoder och är väldigt kräsen med mat i övrigt, ost eller skinka är inte att tänka på. Maja är kelig i princip vilken tid som helst på dygnet, hon spinner och trampar så fort man tar på henne. Men Maja gillar inte att bli buren, då piper hon lite halvt plågat och blir stel som en pinne i hela kroppen.

Maja är den sötaste Maja som finns!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hon är verkligen finfin. Jag kände att vi fick en fin relation i lördags. Men jag gav henne mitt nummer och hon har fortfarande inte ringt. Gjorde jag nåt fel? Kan du inte hälsa henne från mej?

Postat av: Jag

Maja är en väldigt speciell kisse, hon ringer inte vem som. Även om ni skapade en fin relation till varandra i lördags så vet hon att vårt löfte betyder mer än så. Vi har ju fakstikt räddat henne från en hemsk misär och att vara otrogen då kan ju betyda en resa tillbaka....hahahah. Skojja bara! Maja är bara lite blyg, du får komma snart igen så kanske hon vågar!

Kram

2007-03-20 @ 06:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback