långpromenad, städning o umgänge

Har vart ute på en promenad i soliga vädret. Det var sisådär skönt iom att det blåser skapligt mycket. Hade min Mp3 på full volym o skrattade många gånger åt vilka låtar Jonas laddat in, typ Tina Turner o Jerry Williams o sånt. Hahaha, han tänkte la att jag skulle få upp tempot lite!

Nu är det städning på g, vi behöver verkligen storstäda men det känns som om det är så fullt överallt att man inte kan städa alls. Med andra ord skulle vi behöva rensa o plocka iordning, men det vet jag att vi inte kommer göra förens flytten....kanske onödigt att röra runt sllt nu när det ändå måste röras runt om ca 2 månader.

Vid halv 2 ska vi träffa Jenny o Ingela i Väderstad för att åka till nåt ställe o kolla gamla möbler. Ska bli superkul, vi ska försöka hitta ett matbord med stolar till vårt nya matrum. O så kanske någon söt byrå o lite sånt. Efter det ska vi med upp till Omberg o äta mat o fixa med en hemlis. Var längesen vi var där nu, träffade ju alla förra helgen men vi har inte vart på Höje på lääänge. Kul med lite umgänge!

Det var min dag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback