I have a confession to make

Och en hemsk sådan också. Jag har börjat göra det som jag avskyr mest, det som jag alltid hatat o föraktat. Det jag gått i taket för när andra folk gjort o skällt ut dem efter noter eller förlöjligat dem. Det jag lovat mig själv innerligt att jag aldrig skulle göra, inte ens en endaste gång. Det mina nära o kära fått höra att jag tycker är urlöjligt, att jag anser att det inte finns någon mening med,  att det enbart är fånigt och barnsligt. En handling som det aldrig kommer komma någonting gott ur!













Jag har börjat tala om mig själv i tredje person................

-Josephine måste bara ta på sig skorna först, hon måste ju också ha skor på fötterna när vi ska gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback