En dag på vift

Vi började med en tur till en farbror utan för Väderstad. Tyvärr hittade vi inte riktigt vad vi sökte o besöket var lite av en besvikelse. Vi hittade dock ett jättevackert matbord, men som var alldeles för litet. Ca 6 människor för litet typ. Jag tyckte/ tycker att vi ska köpa det ändå o försöka göra iläggsskivor eller ha det utomhus men Jonas var inte riktigt med på idén. Efter det åkte vi vidare till Ingelas lager för att se o hon hade något intressant, men inte heller där fick vi napp tyvärr. Vi får leta vidare helt enkelt.

Efter möbelturen så åkte vi till Omberg o satte oss o började arbeta med vår hemlis. Vi hann dock inte särskilt långt under kvällen då det fanns annat som lockade mer. Jonas o Olle gick ut i replokalen o spelade o Jenny o jag lagade mat o pratade. Efter maten (som var förjävla god) var det dags för schlager o jag var ju "tvungen" att titta jag med. Hade typ hört 3 låtar innan o jag vet inte riktigt om jag anser att bästa låten vann. Jag som aldrig hört den förut kunde knappt urskilja vad som var refräng...inget bra betyg! Till schlagern drack vi (jag körde) iaf vår hemmagjorda cider på äkta Syaäpplen. Den gjordes sommaren 2005 o var nu redo att drickas. Jonas o jag ska dock spara våra flaskor till inflyttningsfesten...de ni!


Kommentarer
Postat av: Helena F

schysst kort på ludvig :)

2007-03-12 @ 16:55:28
Postat av: Jag

Jaa han är för härlig. Glad nästan jämt!

2007-03-12 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback